FANDOM

Anabelle Ashmore, Liam Ashmore'un eşi ve Sebastian, Nick ve Bart Ashmore'un annesidir.

Geçmiş Yıllar Edit

Anabelle, Fransız kolonileri ile Louisiana'ya gelen Obernier ailesinin bir üyesiydi. Babası Jacques Obernier, Boston'da önemli bir bankacı ve ticaret adamıydı. Aynı zamanda önemli bir ticaret adamı olan Ebenezer Ashmore ile çocuklarını evlendirme antlaşmasını gerçekleştirmişlerdir.

Anabelle bu antlaşmadan hiç memnun olmasa da bunu görevi olarak düşünmüş ve Liam Ashmore ile evlenmiştir. Liam da onun gibi bu evlilikten memnun değildi. İlk çocukları Sebastian'ın doğumuna kadar aralarında hep soğuk ve yapmacık bir ilişki olmuştur. Ancak Liam değişmiş ve çok daha sevgi dolu bir insan olmuştur. Kısa zaman sonra Anabelle Liam'a aşık olmuştur. Bu aşk, Anabelle'in lanetiydi.

Yakın bir arkadaşı olan Rosalind Allen ve Liam Ashmore arasında bir ilişki oluşmuştur. Liam değişmiş, Anabelle'e hiç önem vermemekteydi. Rosalind ve Liam arasındaki ilişki yıllar boyunca büyümekteydi ve Liam 1958 yılında Anabelle'den boşanıp Rosalind ile evlenmek istemekteydi. Anabelle, babası yardımıyla bu boşanmayı önlemeyi başarmıştır ama Liam'a olan aşkı yüzünden Vermont'a taşınmayı kabul etmiştir. Orada, 2011 yılına kadar kendi başına yaşamıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki