FANDOM

Ashmore Corp. NY, 1945 yılında Kenneth Ashmore tarafından kurulan bir emlak listeleme şirketidir. Geçerli başkanı Jareth Charlett'dir.

Kuruluş ve Tarih Edit

1929 yılında ortaya çıkan ekonomik bunalımda New York borsasında batan NY Real Estate Listing şirketinin Kenneth Ashmore tarafından yeniden kuruluşudur.

Kenneth sadece 12 yıl yönetici olarak görev yaptıktan sonra borsadan ayrılıp, yönetme pozisyonunu oğlu Emmett Ashmore'a bırakmıştır.

Emmett, 22 yıl boyunca görev yapmıştır.

Daha sonra, Liam Ashmore firmanın başına oğlu Nick Ashmore'u koymuştur. Nick borsa ve firma yönetme işlerinden hiçbir şey anlamadığından genel kurul aracılığıyla kısa zaman sonra pozisyonundan yoksun kalmıştır.

Onun yerine, Liam'ın eşi Anabelle'in kız kardeşi Monique Obernier gelmiştir. İki yıl sonra bir kalp krizinden dolayı öldüğünde, yönetici olarak yeniden Nick Ashmore gelmiştir ve babasının yardımıyla firmaya yeniden 22 yıl boyunca öncülük etmiştir. Liam'ın ölümünden sonra kendiliğinden geri çekilmiş ve karısı Veronica'nın ısrarları üzerine kayınbiraderi Jareth Charlett'ı müdür olarak işe almıştır.

Başkanlar Edit

  1. Kenneth Ashmore (1945 - 1957)
  2. Emmett Ashmore (1957 - 1979)
  3. Nick Ashmore (1979 - 1979)
  4. Monique Obernier (1980 - 1982)
  5. Nick Ashmore (1982 - 2004)
  6. Jareth Charlett (2004 - Günümüz)

Güncel Olaylar Edit

Also on FANDOM

Random Wiki