FANDOM

Ashmore Malikânesi, Boston'un West Roxbury çevresinde bulunan tarihi bir binadır ve yıllardır Ashmore Ailesinin mevkisidir.

Tarih Edit

İnşası 18. yüzyılın başında biten, bu bina Sir Welton Ashmore tarafından karısı Victoria'ya bir evlilik hediyesi olarak rol görmüştür. İnşası aslen 1698 yılında bitmesi gerektiğine rağmen mimar ve Welton Ashmore arasındaki anlaşmazlıklardan dolayı 3 yıl gecikerek 1701 yılında ancak bitmiştir.

Rivayete göre, Malikanenin altında, Welton ve ailesinin tehlike halinde hemen uzaklaştırılabilmesi için yaptırılan bir gizli geçit de vardır.

1982 yılında araziye Sebastian Ashmore tarafından bir yüzme havuzu eklenmiştir.

Mimari Tasvir Edit

18 hektarlık devasa bir alana yayılmış olan mülk, bir ana bina, iki yan bina ve kocaman bir parktan oluşmaktadır. Bina, Fransız yeni çağ stil öğelerinin esintisini taşıyan İngiliz barok tarzı bir binadır. Arasında büyük salon, küçük salon, balo salonu ve çalışma odası bulunan neredeyse 150 oda binanın içindedir. Robert Parker'ın görse bayılacağı bir şarap mahzeni, 1982 yılında araziye eklenen bir yüzme havuzu ve bir tenis kortu ve at sürme alanı da arsada bulunan atraksiyonlardandır.

Aynı zamanda kocaman bir park ve bahçesi vardır. Kısmen

Çoğunlukla Blenheim Palace'ı andırır ve aynı mimari stile sahiptir.

Also on FANDOM

Random Wiki