FANDOM

Cornelia Ashmore, Sebastian Ashmore'un eşi ve Christopher, Charles, Stella ve Jennifer Ashmore'un annesidir. Kocasıyla birlikte Martha's Vineyard'da yaşamaktadır.

Geçmiş Olaylar Edit

Cornelia, Magnus ve Emily Blanchard'ın üçüncü çocuğu olarak dünyaya gelmiştir. Tüm hayatı boyunca Boston'da yaşamış üniversite eğitimini de Boston Üniversitesinde gerçekleşmiştir.

Gençliğinden itibaren Matthew Charlett ile birlikte olmuş ve onunla evlenmeyi bile düşünmekteydi. Charlett ailesi ise Cornelia'yı ailelerine layık görmüyor, Matthew'i daha yüksek bir ailenin üyesi olan Teresa Erwin ile evlendirmek istemekteydiler.

Cornelia gerçek aşkı bulmuş olduğuna ve bir daha hiç bir zaman Matthew ile olduğu kadar mutlu olamayacağına inanmaktaydı. O zamanlar, iyi bir arkadaştan ibaret olan Sebastian Ashmore ile yakınlaşmaya başlayınca onun için her şey değişmekteydi. Kısa bir zaman sonra evlenip, 4 çocuklu mutlu bir evliliğe adım atmışlardır.

1995 yılında, kocası Sebastian'ın akciğer hastası olduğu ve Ashmore Corp. İnternational'i gelecekte yönetemeyeceği teşhis edilmektedir ve dinlenmesi için Martha's Vineyard'a taşınırlar.

Güncel Olaylar Edit

Also on FANDOM

Random Wiki