FANDOM

Selena Kemper, Henry ve Adelaide Kemper'in asıl kızı ve Penelope Ashmore'un evlatlık kızıdır.

Boston'da yaşamaktadır. En iyi arkadaşları Amy Winslow ve April Vancamp'tir.

Geçmiş Yıllar

Selena, 1995 yılında mutlu bir aile olan Kemper Ailesinin bir üyesi olarak dünyaya gelmiştir.

Annesi Adelaide, Selena'nın doğumunda ölmüştür. Babası Henry de WİHO'daki durumlardan dolayı başının belada olduğunu bilmektedir ve Selena'nın doğum belgesini değiştirerek, bebeğini alması için o zamanki metresi Penelope'ye büyük bir para ve mirasını bırakmayı teklif eder.

Selena'nın doğumundan sonra hemen evlenirler ve Henry Kemper kısa bir zaman sonra öldürülür. Artık varlıklı bir kadın olan Penelope, bu hayatı tamamen arkasında bırakmak için Selena'yla Boston'a taşınır.

Selena, 15 yaşındayken Mather Academy'e başlar ve orada Steffany Sharp ile tanışır. Aralarında yakın bir dostluk oluşur ve Selena aynı zamanda kısa süre sonra Justin Ashmore'a aşık olur. Justin'e beslediği hisler, Justin'in o zamanki sevgilisi Vanessa Cappelen'in hayatını yıkmasına kadar bile ilerler.

Selena, Justin'e karşı olan hislerini hiçbir zaman açıklamasa da, onu başka kızlardan uzak tutmaya hep özen gösterir.

Amy'nin abisi Thayer, Wallace Banks İnternational için çalışmak için Los Angeles'a taşınmadan önce aralarında kısa bir ilişki vardı ama bu ilişki ikisi de eninde sonunda ayrılacaklarını ve ciddi bir ilişkiye girmenin iyi olmayacağını bildiklerinden dolayı sona ermiştir.

İlerleyen yıllarda Selena, Steffany'nin eski sevgilisi Marlon Crowley ile çıkmaya başlar ve bu yüzden o ve Steffany arasındaki arkadaşlık sona erer.

Güncel Olaylar

Kısım 1: Sosyeteye Giriş

İlk kısmın başında, Selena'nın evlatlık annesi Penelope ve Justin Ashmore'un babası Charles nişanlanırlar. Justin gibi Selena da buna iyi tepki vermez ve bir barda kafayı bulur. O gecede Jordan Ayres ile tanışır ve onunla tek gecelik bir ilişki yaşar.

Gecenin sonrasında Amy ile beraber Georgina Hastings'in doğum günü partisine giderler. Orada, Justin ile beraber Nicole'u aradıktan sonra, Justin Nicole'a aşkını açıklamak için evine gittiğinde, ağlamak zorunda kalır.

Sonraki gün Amy ile beraber Ashmore Nişan Kutlaması için elbise almak üzere Alışveriş Merkezine giderler. Selena içki mahmurluğu ve nişanlanmaya olan kötü hisleri yüzünden çok isteksizdir. Ama birden Vanessa'yla karşılaşmalarıyla bu değişir. Selena, o anda Vanessa'ya yaptığı kötülükleri hatırlar ve ona nazik davranmaya çalışarak onu sonraki gün gerçekleşecek nişan kutlamasına davet eder.

Selena sonraki gün, kutlamaya aynı isteksizlikle gider ve kendini Charles ve annesi tarafından baskı altında hisseder. Amy ile ettiği bir kavgadan sonra bir odaya çekilir ve babası hakkında düşünür. Orada Nicole tarafından bulunur ve Nicole'un babası Nicholas Mendell ve kendi babası Henry'nin eskiden arkadaş ve iş ortağı oldukları ve ikisinin de bir cinayet sayesinde öldüğü ortaya çıkar.

Kısım 2: Geçmişin Sırları

Karakter Özellikleri

Selena oldukça açık, negatif olsa da fikirlerini belirtmekten kaçınmayan bir insandır. Amy'ye göre çoğunlukla bir mutluluk maskesiyle dolaşır ve aslında çaresiz ve yıpranmıştır. Sık sık sarhoş olur ve sarhoş olduğunda belli bir auraya sahiptir. Ayrıca birçok kez uyuşturucu kullanmış ve intihar düşünceleriyle bile savaşmak zorunda kalmıştır.

Ayrıca gerçekten iyi bir entrikacı ve olağanüstü bir poker oyuncusudur. İnsanları birbirine düşürmekte ve onları kendi istediklerini düşündürmek ve manipule etmekte ustadır. Mathers Academy'de, alt sınıflar için büyük bir idol ve örnektir.

Dış dünyaya bir çapkın gibi görünse de aslında tek arzusu gerçek aşkı bulmak ve her sabah yatağında başka bir adamla uyanmamaktır.

Fiziksel Özellikleri

Selena kumral/açık kahverengi dalgalı saçlara ve iri mavimsi ela gözlere sahiptir. Uzun boylu ve incedir. Genellikle tatlı ve şirin olarak betimlenir ve elbiselere bayıldığına, okula bile sadece elbiselerle gittiğinden bahsedilir. Çoğunlukla, çok makyaj kullanmayan ama her yere şık gelen bir kızdır. Dış görünüş onun için en önemlisi olmasa da görünümüne çok özen gösterir ve kıyafet seçiminde çok titizdir.

Bazen taç veya kurdele gibi aksesuarlar taktığını yalnız hiçbir zaman kolye, küpe vb. takılar kullanmadığından bahsedilmiştir. Ayrıca tırnaklarına da çok özen gösterdiğine ve her hafta iki kez maniküre gittiğine de değinilmiştir.

Genel olarak şık ama aşırıya kaçmayan bir kızdır.

İlişkiler

Trivial Bilgiler

  • Selena ismi Yunancadan gelmektedir. Yunan Mitolojisinde, Selene ay tanrıçasıdır ve ismin anlamı "ay"dır.
  • Cinsel eğilimi Biseksüeldir. Bunu, Justin ve Steffany ile geçirdiği gece ve bir zamanlar bayan öğretmenine aşık olması onaylamaktadır. Aynı zamanda cinsel eğilimini Amy'ye de bir konuşmada açıklamaktadır.
  • Olağanüstü bir poker oyuncusudur ve sarhoşken poker yetenekleri daha bile iyidir.

Also on FANDOM

Random Wiki